söndag 20 mars 2011

Alster från fredagen


Det blev en fantastiskt trevlig "miniscrapträff" i fredags, så trevligt att vi bokat in en ny om tre veckor. Kanske var vi inte de mest produktiva scrapparna, men utförde våra alster med stor omsorg. Fotona är inte helt rättvisa mot gratulationskorten jag gjorde, glittriga rosor och fjärilar ser t ex lite "beiga" ut.
Besöket på panduro gav inte det resultat jag önskade, hittade inga ark med fantasi-tema som föll mig i smaken. Får allt beställa några härliga från Bo Bunnys nya serie. Dock fick jag ett impulsivt infall och köpte ett startkit med Promarkers på Hobbyboden. Testade pennorna på mina Tickled pink-stämplar igår kväll. Roliga att arbeta med, men kanske inte de enklaste. Körde på akvarellpapper, tyckte de blanka som medföljde kitet var så tunna. Får kanske tänka om...

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Tips: Köp vita fotoalbumblad på claes ohlsson, de är kraftiga och bra att måla promarkers med./Sara

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! :) Aha, albumblad, vilket kanontips, det ska jag köpa!

    //Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!