fredag 11 mars 2011

Lite nytt material


Trevlig överrraskning denna dag när jag VAB:at och lufsat runt med sonen hela dagen. Brevbäraren plingade på och lämnade ett intressant paket i 30 x 30-storlek. Designark och Tickled Pink-stämpeln med snyggningen jag trånat så efter.
Mycket fint bemötande från Brunkullans scrap. Ett par ark var slutsålda och leveransen dröjde p g a ägarbyte. Som kompensation erhöll jag frakfritt, ett par cardstock-ark samt söta dekoratiner. Handskrivet brev var bifogat från ägaren. Himla trevligt!
Har hunnit färglägga ett par stämpelmotiv under dagen, men bara (halv)nöjd med den ena. Har scrappat ett kort i härliga färger med stämpelmotivet som kronan på verket. Hmm...men jag måste verkligen öva på färgläggning av stämplar. Skyller en del på mitt fattiga penn-utbud - har endast två färger av Pro-markertyp och enstaka Faber castell för skuggning. Dolde/förvillade en del av den bristande tekniken genom att strö glitter på kragar och hatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!