onsdag 16 mars 2011

Planerar...

Längtar och ser fram emot en "miniscrapträff" med en vän på fredag. Dock anar jag att packning av material inte blir det enklaste. Har ingen lämplig väska, så det får helt sonika bli en bag. Men hur väljer jag? Lämnar jag något hemma lär jag ju sakna det...å andra sidan får allt pysselmaterial inte plats i en bag, dessutom blir den onödigt tung. I samband med lunchen på fredag ska jag kila ned på Panduro och inhandla en bunt scrapbookingark och 3D-kuddar, hinner ju inte få hem något från nätet. Har dock beställt en uppsättning blommor, blad och spets (svart och ivory) som jag hoppas anländer kommande vecka. Rosor och andra blommor i limegrönt för omväxlings skull (blir läckert att bryta av med t ex turkosa ark) samt en del av färger som börjar ta slut.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med scrapträff :)
    Hoppas du får super trevligt...

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen jättetrevligt och vi har redan planerat in en repris =)

    Ha det gott du med!

    Kram från Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!