söndag 6 mars 2011

Pysselpillrigt

Smått om tid för pyssel, men har stulit ett par timmar till ändamålet under helgen. Städat och rensat bland ark av A4-storlek, sorterat dem efter färg, lagt i plastfickor som sedan ställts i tidskriftssamlare.

Har funderingar på att delta i scraputmaning/tävling som hålls av Kristinas Scrapbooking. Temat är magi, slott, drakar osv. Har aldrig någonsin deltagit i tävlingar tidigare, men jag tror att det skulle vara utvecklande för mig. Anstränger mig lite extra och jobbar upp mig ett snäpp om jag har lite press. Skall åtminstone överväga saken och har lagt all "egen-tid" på ett oerhört pillrigt kort med sagotema som jag faktiskt blev nöjd med. Funderar vidare och bestämmer mig innan 20 mars som är slutdatum.

Snart, alldeles snart kommer foton på ett par av februari och mars månads alster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!