fredag 10 juni 2011

Ser fram emot...



...scrapträff ikväll OCH leverans av material som jag beställt idag från Kristinas scrapbooking.


Ett och annat slank med och diverse onödigheter som jag till en början inte hade en tanke på att beställa, som vanligt. Denna förvaring för band skall bli spännande att få hem och jag tror att jag kommer att använda band oftare när jag har dem i ordning. Här dras banden helt sonika ut en bit genom hålen på väskans väggar, bara att välja färg och dra ut en bit för att klippa av önskad längd. Blir perfekt! Har också beställt crackle paint och glossy accent för första gången, ska bli jätteskoj att pimpa motiv med dessa!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att scrapträffen var skoj :)

    Härligt att beställa lite nytt :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  2. Tack, vi hade riktigt roligt faktiskt! Kändes kanske lite galet att sitta inomhus när solen sken och med en temperatur kring 27 varma grader, men man kan inte få allt :)

    Mmmm, alltid skoj med lite nytt material, längtar =)

    Sköt om dig, kram från Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!