torsdag 7 juli 2011

Målar, målar och målar...

















Promarkers från InFrame scrapbooking anlände närapå snabbare än jag hann beställa OCH med en liten överraskning i kartongen. Sånt gillas, skarpt! Svävade ut ordentligt och köpte även en Blender, trots att jag inte egentligen förstår hur de skall användas. Supernöjd är jag och gissa om jag ägnat de senaste två kvällarna till att öva? Går väl med myrsteg framåt, men vad gör väl det när jag har skoj medan jag övar? Duttade t o m lite med Blendern, blekte brallorna lite med den samt gjorde prickar på västen. Ruby var för övrigt en härlig och lättapplicerad färg. Glossy accent på ögonen och snabbt som ögat slängde jag ihop ett kort för att få något att fästa verket på. Använde mig faktiskt av spillbitar vilket känns bra. Har en låda med bitar sorterade efter färg, men är dålig på att komma ihåg lådan och papperen håller nästintill på att välla ur utrymmet.

Nu ser jag fram emot leverans från Magdas med fler Promarkers, rockabillybruttan från Greeting farm samt en smått imponerande mängd underbara designark som jag fann i Magdas fyndhörna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!