lördag 23 juli 2011

Scrapgalen kväll

Ännu en härlig scrapkväll till ända och vi var minst sagt produktiva med alstrens komplexitet i åtanke. Bokboxar var vad som stod på agendan och det var första gången mina kära scrapkamrater testade på en dylik skapelse. Två bokboxar vardera (mina är dock ej slutgiltigt dekorerade ännu) skapades. När katterna är borta dansar råttorna på bordet. Son och make semestrar ensamma i stugan eftersom min semester inleds först på måndag. Så vad passar bättre än en pysselkväll? Extra roligt också att en ny "scrapgalning" anslutit sig. Skojigt med utökad grupp och deltagarna uttryckte stort nöje av kvällen som gått.

Trots att mina vänner avlägsnat sig och timmen var sen så hade jag ändå inte fått nog. Skapade med sällskap av yngsta dottern ett rockigt stafflikort, denna gång med "rätt" vikning. Foto kommer så snart dagsljuset återvänt (så att alstret kommer till sin rätt). Nu väntar en varm och skön säng och imorgon kommer den förlorade sonen med sin far hem igen.
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!