onsdag 6 juli 2011

Scrapsaliga tankar



Har helt och fullt samt med största hängivenhet snöat in på att måla stämpelmotiv med Promarkers. Som alltid när jag kommer igång med något upptäcker jag plötsligt att det material jag har inte är fullt tillräckligt, så nu väntar jag leverans av fler Promarkers OCH en ny stämpel från Greeting farm. Läääängtar. Dessutom är det perfekt att nu under sommaren ta med sig arbetet ut i solen. Stämpla upp motivet över ett helt ark, lasta famnen med målarböcker och pennor (ANDRA pennor, helt andra pennor) till sonen. Även yngsta dottern roas för närvarande av att sitta med näsan i målarböcker på verandan. Jag brukar givetvis stämpla ett par motiv till barnen att måla, men mina Promarkers behåller jag för säkerhets skull för mig själv.


Ny scrapkväll bokad den 22 juli. Tillverkning av bokboxar står på menyn. Dessutom ett tillskott till vår lilla men scrapsaliga skara, jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!