söndag 7 augusti 2011

"Vridet" stafflikort


Gjorde detta stafflikort för att få testa den twistade varianten. Fler twistade kort kommer sannolikt, behöver öva.

Är åter från en underbar semestertripp med delar av familjen. Överlevde och stortrivdes trots att min scraphörna var låååångt borta. Kvällsmörkret hindrade mig från att färglägga stämpelmotiv som jag tagit med mig, men jag passade på att plocka alkottar intill havet. De små kottarna kommer väl till pass när julkortstillverkningen drar igång fram emot hösten. Hittade också perfekta blommor till kort och LO:s när vi besökte IKEA i Sundsvall på vägen hem (den stora lila på kortet är en av blommorna). IKEA:s tårtunderlägg i plast blir ypperliga mallar vid pysslandet och ett prickigt laptop-stöd kommer vara till hjälp eftersom jag ofta står upp när jag pysslar. Så helt pysselbefriad var ändå inte semesterresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!