torsdag 1 september 2011

Barnvagn i blått och aprikost


Ännu en barnvagn...jag känner hur detta kan urarta till en vansinnig mani utan ände, där jag producerar fler barnvagnar än vad jag någonsin kommer att kunna ge bort eller få plats med hemmavid. Med andra ord - galet rolig tingest att scrappa ihop.

Den lilla söta swirlen utsansad ur aprikost glitterark var ett toppenfynd från min senaste beställning från PY Hobby. Den underbara bebisstämpeln är ny den också och kommer ifrån My Phunny Face. Även den kommer att få pryda många framtida alster. Sidenbandet med babytryck (och glitterarket på täcket kommer från Altheas Mix.

Tänk att man kan bli galet förälskad i döda ting och tänk att sådana döda ting ibland ger scrapsaligheten en sådan ny och vital fart att man blir förvånad. Har nog hamnat i ett nygammalt scraprus för närvarande. Nu saknas bara fler timmar på dygnet så att jag kan få iscensätta alla scrappiga idéer som vimlar i huvudet...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!