söndag 25 september 2011

Byråkort i blått och brunt

Äntligen fick jag tid att färglägga den härliga stämpeln från Bells'n'whistles. Behöver tveklöst öva lite mera på den, men kan å andra sidan skylla på att jag satt utomhus och målade, huttrandes i höstkylan trots flera lager med kläder.

Är dock omåttligt nöjd med färgkombinationen. Har inget emot rosa och pluttenuttiga saker, men lite fantasilöst är det ju om kortet är avsett för en flicka som i detta fallet. Mer coola färger till coola tjejer, det är min grej det! Hellre smyga in lite rosa i killarnas kort istället...

Galgen som hänger över byrålådan bände jag till av en bit svart ståltråd. Har länge sneglat på färdiga hos Panduro, men inte kommit mig för att inhandla. Gick i och för sig på ett par röda sekunder att ordna en egen. Någonstans i cyberrymden såg jag en annan scrappare som också vikt sin egen galge, minns dock inte vart.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!