måndag 5 september 2011

Tårtask med lock

Säg den som tackar nej till en mumsig bit med chokladtårta?

Hittade en underbar mall som med hästlängder klår den jag tidigare testat (den utan lock). Valde att göra väggarna något högre, i övrigt har jag använt denna mall.

Insidans botten klädd med Parisian anthology från Pink Paisley, distressad med Tim Holtz Walnut stained. Utsides väggar och lockets ovansida har med varm hand omslutits av en av mina favoriter - Bo Bunny. Har misshandlat kanterna med edge distressern på ovansidan locket, men lät avsiktligt bli att färga in kanterna, ville få en känsla av florsocker på "bakverket". Topping bestående av svirls utstansade från designark från Bo Bunny, blandade blommor och blad.



3 kommentarer:

  1. Hej Kristina!
    It's incredible how much you have created lately, in such a short time. Me, i did not do too much, but i love looking at your creations: so sweet and cool all of them!!!
    Have a lovely day and rest of the week :)!

    SvaraRadera
  2. Tack raraste du, så glad att du uppskattar mina alster! Alltid roligt att kika in på din blogg och dina vackra foto-LO:s också!!

    Brukar bli scrapbooking ca 1,5 timme var kväll, när sonen sover och stortjejerna sitter klistrade vid sina datorer, då passar jag på :)

    Trevlig kväll!/Kristina

    SvaraRadera
  3. I thank you to for visiting my blog and im glad that you like at least some of the LOs :)!

    I can only be happy for you that you are in the mood to scrapbook every evening :)!!!

    Sending best greetings your way :)!
    Veronica

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!