söndag 27 november 2011

Första advent och första snön!

Ibland är Kung Bore en riktig fena på att tajma in snön vid en perfekt tidpunkt! Under morgonen dalade stora, härliga flingor ned och jag hann precis ta en löparrunda på "min" stig i skogen innan detta täcke hade lagt sig. Antagligen den sista rundan för i år, i skogen som är min favorit. Nu blir det till att fogligt använda trottoarerna till motionerandet istället, huvaligen (som vi säger här i Jämtland).

Svårt att få den tid man önskar till scrapbooking nu i julförberedelsernas tid, annat pyssel pockar på istället. Ganska trevligt det också förstås! I helgen har jag hunnit handla två julklappar (en liten början iaf), scrappat ett spännande alster inför morgondagens DT-inlägg hos Kristinas Scrapbooking och idag väntar bullbak (saffransbullar med vaniljfyllning) och julpynt.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Vi fick också snö men den ligger inte kvar längre. Svar: Men, oh... tack va snällt av dig. Såg inte din kommentar förens igår. Hoppas att du har en bra tisdag! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Marta och tack för att du kikade in hos hos mig! =)

    Åh, så synd att snön försvunnit! Kommer bli samma sak här, plusgrader är på väg :(

    Ha det bra!

    //Kristina "ScrapSalig"

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!