måndag 21 november 2011

Jag gjorde det!

Under flera år har jag drömt om att få äga och lägga vantarna på någon av de magiska maskiner som jag sett att många scrappare använder för att stansa ut delar till sina alster.

Äntligen har jag kommit till skott och beställt en Sizzix Big Shot och ett par plattor till! Känns i det närmaste högtidligt och jag tror att det är en god investering som jag kommer att ha stor glädje av. Försöker dock motivera mitt köp för mig själv med att jag denna månad faktiskt lagt en smula mindre pengar på "småmaterial" och har allt jag behöver hemma så att jag klarar mig ett bra tag till. Nu återstår bara att försöka stå ut med väntan under leveranstid , hoppas på att jag klurar ut hur verktyget används och försöka komma på var i hela friden verktyget skall få plats i min lilla, lilla pysselvrå!

2 kommentarer:

  1. Oh, that´s such a nice gift you made yourself, Kristina! I hope you will enjoy it to the maximum!
    Love all your latest creations, you have been very inspired, as always :)!

    Kram,
    Veronica

    SvaraRadera
  2. Tack Veronica för din kommentar och för dina värmande ord!

    Yes, jag tror att det var ett riktigt bra köp...snålar in lite på inköp av material den här månaden istället och säkert får jag stor glädje av det här verktyget! Jag tror och hoppas på leverans under veckan som kommer och när jag prövat den återkommer jag säkert om hur magisk den är =D

    Ha det gott och hoppas du får en underbar 1:a advent!

    Kram från kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!