torsdag 24 november 2011

Julkort med mountain fold

Firar idag ett litet mini-jubileum. Denna dag är det nämligen exakt en månad sedan jag började blogga i inspirationsbloggen hos Kristinas Scrapbooking! Det känns fortfarande helt ofattbart och jag är så glad över att få ingå i hennes skickliga DT-gäng att jag skulle kunna springa tio varv naken runt huset av rent glädjerus. Tur dock för både mig och grannarna att något sådant inte kommer att ske.

Bjöd idag på ett totalt otraditionellt julkort med spännande vikning - mountain fold. Vikningen vid detta namn finns i många versioner, men det var just denna trappliknande vikning jag föll pladask för och som jag sedan utgick i från när jag kom på en egen variant med bok-känsla.

Vikningen gömmer sig inuti kortet så läs gärna mer om kortet och kika på vikningen i mitt inlägg hos Kristinas Scrapbooking!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!