tisdag 15 november 2011

Julmys med Magnolia



Med härliga ark från Magnolias "Sweet Christmas" och stämpeln "Holding Tilda" blev detta alster ett riktigt mysigt julkort.

Kortets bas är mörkbrun cardstock som jag försökt att fånga upp i Tildas bruna klänning och luva samt de härliga löven med paljetter. Tilda är färglagd med Promarkers. Med hjälp av en kvadratisk punch har jag gjort ett litet fönster i vit cardstock. Textstämpeln har jag använt Versa mark till och sedan använts Reprints vita embosspulver, värmt upp motivet och fått en upphöjd yta. De utstansade swirlarna har jag inhandlat hos Pappersvalan och spetsbandet har jag hittat hos PY Hobby. Övrigt material som stämplar och ark (inklusive den underbara julblomman) är från Kristinas Scrapbooking.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!