tisdag 22 november 2011

Kort i vintagestil

Har faktiskt legat lite på latsidan och lämnat pysselhörnan till sitt eget öde under ett par kvällar nu. Det är förstås en definitionsfråga vad latsidan egentligen är...har ju när jag tänker efter faktiskt gjort en hel del scraprelaterat (målat stämplar, bloggat och läst bloggar, beställt material), men inte färdigställt något alster.

Dock kommer här ett ganska snabbscrappat gratulationskort med pappersblommor, metallhörn, blad och designark (från PY Hobby), fjärilar från Kanban, motiv från arket "Girls" och spetsband (finns hos Kristinas Scrapbooking). Har också använt Tim Holtz distress ink "Forest moss".






2 kommentarer:

  1. Super fint kort... ja är väldigt förtjust i vintage *ler*
    Är så stolt och glad du är min dt kompis *ler*

    SvaraRadera
  2. Tack, dina ord värmer mitt "scrapparhjärta" och jag känner detsamma =) Dina vackra alster inspirerar mig väldigt mycket!

    Vintage regerar fett, som mina tonåringar skulle ha sagt :) Jag gillar många stilar (grungigt, rockigt, färgglatt, stilrent, sött och tufft), men vintage leder ändå ligan!

    Kram från Kristina "ScrapSalig"

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!