tisdag 29 november 2011

Månadsutmaning Svensk Scrapbooking

Svensk Scrapbooking har under november månad en utmaning med tema julkort. Självklart vill jag vara med och jag har valt kortet jag scrappade under gårdagskvällen efter att ha testat mitt nyinköp Sizzix Big Shot.

Stämpeln kommer från PhunnyFace - Pinuppan Sara som är färglagd med Promarkers. Gnistrande snöflingor och frostig växtlighet, distress ink "Faded jeans", pappersblommor i turkost och pärlor i matchande färger. Den lilla svampen i turkost är ursöt och är faktiskt ett fynd från julavdelningen på Ica Maxi. Texten "Sweet Christmas Dreams" känner vi igen från ett av Magnolias julark. Diesen som använts är från Tim Holtz, med undantag för det frostbitna gräset som kommer från Magnolia. Bakgrundsarket är från tillverkaren Reminisce.

2 kommentarer:

  1. Wow så läckert och annorlunda julkort :-) snyggt färglagt också!

    SvaraRadera
  2. Tack, vad glad jag blir att du gillar mitt julkort!! Tack också för att du tittade in till mig =D

    /Kristina "ScrapSalig"

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!