tisdag 27 december 2011

Handväska till nyårspartajet

Den underbara julen var kort, men trots det hann jag både stressa, koppla av, mumsa julmat och julgodis, scrappa OCH umgås med både närmaste familjen och ett par av de anhöriga.

Natten till måndagen var dock mindre trivsam och när jag vaknade vid kl 03.00 av ett dånande och oupphörligt ljud kring huset gick mina tankar till katastroffilmer som "The day after tomorrow" m fl. Dagmar hade visst kommit och tagit oss med storm. Inget farligt hände oss eller huset, om man undantar den stackars porslinstomten som slagits i spillror av vinden och de stora, avbrutna tallgrenarna som förvandlat vår tomt till en härjad plats på jorden.

Jag måste ha varit rejält omskakad efter Dagmars busliv under natten, för jag höll nästintill på att glömma bort att det var min efterlängtade bloggdag i Kristinas inspirationsblogg. Den lata sovmorgonen ända till kl 09.30 på morgonen också ha varit en bidragande orsak. Slutligen minns jag dock mitt roliga uppdrag och blogginlägget handlar om den rymliga och "blingiga" handväskan ni ser på fotona. Läs gärna mer om alstret om tid och utrymme finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!