lördag 31 december 2011

Lek med lera

Fantastiskt underbart med semester under gårdagen! Passade givetvis på att pyssla lite med lille sonen och vi plockade fram lite lera. Sonens kreationer blev härligt färggranna som alltid och de föreställde allt från flygplan till rumpor. Själv formade jag en svamp och ett hjärta.

Vi vaknade redan vid 06:30 så det hann bli en hel del gjort. Under veckan har jag sneglat lite åt pysselbordet med funderingar på att rensa undan allt julrelaterat material. Äntligen fick jag det gjort och nu ligger alltsammans i en pizzakartong. Ser riktigt mumsigt och lockande ut när man öppnar locket, nästan så att jag blir sugen på att julscrappa. Känns dock inte så motiverat med tanke på att jag har en hel shoppingkasse full med kort och alster jag skapat, men inte fått användning för eller fått sålt.

Passar på att önska er ett riktigt gott nytt 2012!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!