torsdag 26 januari 2012

Annorlunda vikning av bokkort


Idag visar jag detta DT-alster hos Kristinas Scrapbookingblogg - ett detaljrikt bokkort i vintagestil och med en lite annorlunda vikning. Jag hade tänkt att jag skulle komma lite lindrigare undan genom att skippa själva bok-boxen, men det blev kanske inte fullt så lättsamt med den vikning jag istället gjorde. Dock skoj att testa något nytt! Vikningen av bokblad har jag sett att flera andra scrappare gjort och självklart var jag tvungen att lifta idéen.

Surfa gärna in i Kristinas inspirationsblogg och kika på bokbladens vikning, se beskrivning samt bilder på alstret!

Ha en härlig kväll!

2 kommentarer:

  1. woww, grymt! Detta är ju bland det läckraste jag sett! Hur har jag kunnat missat din blogg.

    SvaraRadera
  2. Tackar och bugar, så snällt sagt =D

    Jättekul att du gillar min bok!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!