lördag 7 januari 2012

Ask klädd i Moxxies Racing

I stort sett hela dagen har vi varit hemifrån för att sedan landa hos goda vänner för en god middag. Väl hemma igen på kvällen och efter att lille sonen sussade sött var det dags för mig att försöka förstå mig på min nya kamera. Inte helt lätt trots att det finns precis alla inställningar man kan tänka sig. Fotona har hitintills bara blivit gula av glödlampors sken och det går ju bara inte. Har hittat inställningarna för t ex vitbalans, men är fortfarande inte helt nöjd. Bara att testa vidare, men hur som helst visar jag ett par foton här ikväll.

Alstret jag scrappat är en ask med fönster på locket. Stor del av materialet kommer från Kristinas Scrapbookingbutik med undantag för stämplarna. Pinuppan Sara från PhunnyFace syns ofta här i min blogg, men det är väl knappast någon nackdel så söt som hon är!






2 kommentarer:

  1. Läcker ask!!
    Hoppas att det löser sig med kameran:)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! =)

    Hmm, jag är egentligen inte den tekniska typen, men det är väl bara att öva och testa vidare tills jag blivit vän med den nya kameran antar jag :) Tills slut brukar det ju lösa sig.

    Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!