onsdag 18 januari 2012

Hurra, vilken lyckodag!

En supertrevlig och glad överraskning väntade på mig i bloggen idag - en award från Anna!

Tusen tack, vilken fin gest som verkligen förgyllde min dag!


När man fått denna award ska man: 
  • Kopiera och länka till den man fått den av
  • Ge den vidare till 5 st bloggare som man inspireras av och som har mindre än 200 följare. 

Glöm inte att meddela de nominerade att de fått awarden!

Inte helt lätt att välja ut blott fem inspiratörer av alla scrappare vars bloggar jag ofta besöker, men till slut hade jag min lista klar. För att underlätta en smula och minska listan valde jag bort dem som tidigare fått awarden.

Mina valda bloggare och inspiratörer, utan inbördes ordning, är följande:




2 kommentarer:

  1. Tusen tack för din award till mig, jag blir rörd att du inspireras av det jag gör *niger och bockar*
    Dock tar jag ej emot såna då de känns lite som kedjebrev. Hoppas du ej tar illa vid dig för jag har vetskapen kvar i mig att blivit vald:-)
    Kram till dig, Stephi

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommentar! Självklart är det helt okej att hoppa över, det viktiga är ju att du vet att du inspirerar med din fina blogg!!! =D

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!