tisdag 10 januari 2012

Kort med stjärnvikning

Samtliga tecken på att vinter råder har nu infunnit sig. Mängder av vit snö, ordentlig kyla samt en rejäl drabbning av halsont, matthet och snuvighet. Steg upp kl 04:50 som varje vardag idag, trots att kroppen egentligen visste bättre, försökte dämpa halsontet med hett te, men klarade inte att åka till jobbet. Blir till att krypa ned i sängen igen och kurera mig.

Innan jag gör det tänkte jag visa mitt första stjärnvikta kort som jag bloggar om idag hos Kristinas Scrapbooking. Besök gärna hennes inspirationsblogg för fler foton på alstret!



2 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Hoppas du snart mår bättre.
    Kortet är jättefint!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för både omtanken och kommentaren om kortet! Yes, jag tänker krya på mig! =)

    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!