söndag 8 januari 2012

Rockabillykort med BombShell

Kortet jag skapade sent igår kväll är tänkt till en speciell person på Alla-hjärtans dag. Denne speciella person kikar knappast in här på bloggen, så det kan nog anses helt riskfritt att publicera det.

Det schackrutiga arket ("The Winner takes it all") liksom det ljuvliga i grå toner (Sweet Crazy Love) kommer från Magnolia Inc. Stämplarna med rockabillybönan, körsbären, texten och djävulen kommer från coola BombShell. Stämpeln "handgjort av" från Reprint finns hos Kristinas Scrapbookingbutik och den är embossad i vitt. Gräset som pinuppan vilar i är en die från Magnolia liksom den glittriga vingen. Den lite sotiga/oljiga looken är skapad med distress ink "Black Soot".




2 kommentarer:

  1. Vad många läckra grejer du gör! Kul och annorlunda vikningar! Även om jag inte gör så mycket kort eller alter, så blir jag jätteinspirerad! Nu vet jag vart jag ska vända mig om andan faller på!
    :-)
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack, skoj att du gillar mina skapelser! =D

    Vad roligt att du kikade in!

    Sköt om dig!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!