måndag 30 januari 2012

Shaker card

För andra gången har jag pillrat och knåpat ihop ett shaker card. Svurit, gormat och muttrat över det aningen pillriga och nervpåfrestande momentet vid sammanfogningen av shakerboxen. Smålett nöjd vid åsynen av det färdiga resultatet och konstaterat att det nog blir flera av den här sorten. Trots muttrandet.

Alstret visar jag i dagens DT-inlägg hos Kristinas Scrapbooking så om ni vill se fler bilder och läsa om materialet jag använt så är ni varmt välkomna att kika in där för en titt!

2 kommentarer:

  1. WOW vilket läckert kort du har skapat åter igen:) Du är verkligen jätteduktig:)Härlige färger och super gulligt stämpel motiv:) Gillade verkligen den grå ramen super snyggt vilken dies är det tror inte jag sett den förut? Blev kär i den :)

    TACK SNÄLLA för ditt Grattis till mitt nya DT uppdrag så snällt av dig:)
    Uppskattar dina ord jättemycket:)

    Önskar dig en underbar måndag kväll och vecka som kommer:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, det gör mig superglad att du gillar kortet!

    Jaa, visst är den helt underbar? Det är en spellbinder som heter "Fleur De Lis Squares", den kan man inte låta bli att bli kär i =D

    Detsamma till dig och ännu en gång grattis till uppdraget, hoppas det blir riktigt, riktigt kul!

    Kram från Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!