tisdag 24 januari 2012

Stansat ut i tåspetsarna

Nya härliga dies från Sizzix och Cheryl Lynn anlände för ett par dar sedan och jag var inte sen att stansa som en galning för att sedan testa så många som möjligt i ett och samma kort.

Scralett West från Kenny K fick hamna i fokus, men denna gång i purpurfärgade och gråtonade kläder. Fjärilsbården har färgats in med distress ink "Tattered Rose". Magnoliaark med lila inslag passade bra och en bit svart Magic Mesh har testats för första gången. Antar att man kan använda det aningen mer fantasifullt än jag gjort på detta alster...

Lite tårta på tårta, men det kan inte hjälpas när glädjen över nytt i pysselhörnan är överväldigande stor!



2 kommentarer:

  1. Så himla snyggt!!! Wow säger jag bara :) Gillar färgcombon och motivet är så läckert målat. Me Like!:D
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du säger det, det gör mig så glad...själv var jag orolig att det blev för mycket av alltihopa när jag inte kunde låta bli att ha med så många utstansade dies =D

    Kul att du gillar färgläggningen! De är ordentligt pillriga för mig dessa Kenny K, inte lätt att hålla sig innanför linjerna med en Promarker där inte :)

    Ha det underbart!
    Kram från Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!