lördag 21 januari 2012

Svart, rött och Scarlett West

När jag först fick syn på Hamblys designark "Brickwall" fylldes jag av habegär av stora mått. Arket är tunt, blankt och lite skimrande och säg när man inte är i behov av en tegelvägg på sitt alster? Kanske inte riktigt alltid, men det blev perfekt att låta tuffa Scarlett West från Kenny K skjuta sig igenom med sin puffra.

När jag målade stämpeln upptäckte jag också att Promarkers-färgerna "Ruby" och "Magenta" passade bra tillsammans. Ofta blir min "Magenta" liggandes orörd då den är så skarp. Kanske kommer den till pass lite oftare efter min upptäckt!

Det svarta bakgrundsarket är embossat med en folder från Cuttlebug (den fina nyårspresenten från Kristinas Scrapbooking).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!