lördag 28 januari 2012

Tilda With PeonyTails

Magnolias söta stämplar med bl a Tilda och Edwin har på senare tid fått en speciell plats i mitt scraphjärta. Ikväll passar jag på att visa mitt senaste inköp som jag gissar kommer att bli flitigt använd.

Tilda With PeonyTails är färglagd med Promarkers "Warm grey" 1-5 och den vackra pionen med färgerna "Denim Blue", "Powder Blue" samt "Sky Blue". Jag kan verkligen varmt rekomendera att måla i gråskalor. Tidigare har jag av någon underlig anledning haft en penna ur varje grånyans (Ice Grey3 , Cool Grey 5 osv) och sedan försökt att få till det snyggt med mindre bra resultat.  Helt klart värt att investera i en hel serie av samma nyans.

Merparten av dekorationerna, distress ink "Brooken China", den vita cardstocken och stämpeln är inköpta hos Kristinas Scrapbooking. Designarket hittade jag bland mina äldre ark och tyvärr vet jag inte namnet på det.



6 kommentarer:

  1. Härligt kort! Och Tilda är SÅ fin!!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, alltid roligt när du kikar in och lämnar kommentar =D

      Kram

      Radera
  2. Detta kortet är mycket snyggt med härliga färger och stämpel motiv:) Gillar detta och det andra du gör du är mycket duktig på att få det till:)

    Jag hittade hit via din kommentar på en annan blogg. Det är så trevligt att kika in hos andra pysslare och inspireras.

    Ha en riktig trevlig söndag , kram från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar kortet och jätteskoj att du hittade hit! =D Tackar och niger för dina varma ord!

      Ha en trevlig söndag du med!

      Kram

      Radera
  3. Hej igen på dig :)

    Det var trevligt att få titta in här och blev mycket glad att du har hälsat på hos mig och lämnat spår efter dig:)

    Trevligt att du gillade min blogg och hoppas att du hälsar på hos mig igen någon gång:)

    Ha det gott du med och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma och självklart kommer jag på besök hos dig igen =D Din fina blogg med alla vackra alster är så inspirerande, en riktig guldgruva av kreativ skicklighet!

    Kramar från Kristina "ScrapSalig"

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!