fredag 6 januari 2012

Tutorial till barnvagn

Trots att jag ofta visar mina scrapvänner Anna och Carro hur man går tillväga för att tillverka ett visst alster, så är jag nog ingen hejjare på tutorials. Men desto större anledning att öva på detta tänker jag och därför gav jag mig modigt i kast med ett DT-inlägg för Kristinas Scrapbooking - en tutorial till en barnvagn. Nu hoppas jag på massor av feedback från hennes läsare för att kunna förbättra mig och utvecklas på området!

Om ni vill kika på min första tutorial och kanske är sugna på att testa en barnvagn så kan ni ta en liten titt på hennes inspirationsblogg för att läsa gårdagens inlägg från mig!

En liten tjuvtitt från inlägget bjuder jag på, ett foto på det färdiga alstret. Ha en härlig trettondagshelg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!