fredag 10 februari 2012

Altrad påse

Det har varit en spännande vecka i Kristinas Scrapbookingblogg! Inte mindre än fyra duktiga tjejer har sällat sig till DT-gänget och under veckan som gått har de haft sina presentationer av sig själva och valda alster. Nu ser jag fram emot att få se dem skapa och inspirera vidare!

Mitt eget DT-alster på förmiddagen blev en altrad påse klädd i arken  ”Vintage red” och ”Paris red peony” från Magnolia.

För mig är "altra" att klä en redan befintlig ask eller bag, men jag har ju förstått att även det man tillverkat egenhändigt och sedan beklär också hamnar under samma kategori. Tidigare har jag inte ens varit sugen på att klä något som redan finns färdigt, men eftersom jag är så nyfiken som jag är så har jag nu till slut testat. Riktigt skojigt var det och faktiskt så har jag beställt fler påsar från Kristinas Scrapbookingbutik!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!