lördag 4 februari 2012

Hattask med Magnolia

Fredagskvällens scrapträff blev riktigt, riktigt trevlig men inte särskilt effektiv om man räknar i produktivitet.   Mycket av tiden gick åt till förberedelser som att stämpla upp nya Magnolia-stämplar med Tilda och Edwin samt till att stansa ut delar och dekoration med Big Shot. God mat och andra mumsigheter hann vi också med!

Hatten är klädd i arken "Strawberry Plaid" och "Pink Starlit" från Magnolia. Stämpeln som använts är "Tilda With Wrapped Heart". Den stora läckra rosen i rosa hittade jag när jag gjorde en snabbvisit hos Panduro i veckan. Hjärtbården  är också ny i pysselhörnan och är en die från Magnolia.

Idag har vi vinter på riktigt! 30 respektingivande minusgrader, kallast hittills denna vinter enligt mina egna mätningar och kontroller av termometern. Tror bestämt att jag stannar inomhus, hela dagen!




4 kommentarer:

  1. WOW WOW WOW vilken Hattask du har skapat:) Helt underbar och jag är mycket imponerad:) Så härliga färger och detaljer och så valarbetat du måste var så nöjd själv:) Detta gillade jag mycket :)

    Vad glad jag är att du gillade mina ljus, tändsticksask, nobless ask och mitt första DT inlägg hos Nettan barnvagnen:)
    STORT TACK också för alla gulliga ord som du lämnat kvar till mig det uppskattas mycket:)

    Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig söndag:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker om min hattask, tackar och niger! =D De är så skojiga att göra dessa hattar och när man har kul brukar det ju bli bra ;)

      Ditt första DT-inlägg var otroligt och inspirerande till max!

      Ha en trevlig söndag du med!

      Kram på dig

      Radera
  2. Hej, Fick en award i min blogg för några dagar sedan och ger den vidare till 5 andra som inspirerar mig inom scrapbooking/pyssel.
    Du har fått en award i min blogg:
    http://reghaladnil.blogg.se/2012/february/award.html#comment

    SvaraRadera
    Svar
    1. TUSEN TACK Linda!

      Det gör mig både glad och rörd att du valt mig =D

      Ha en härlig söndag!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!