torsdag 2 februari 2012

Hjärtkorg












Ikväll bjuder jag på en liten enkel tutorial i Kristinas Scrapbookingblogg. Den beskriver hur jag scrappat ihop denna lilla hjärtkorg som inte kräver alltför mycket tid och är riktigt rolig att göra. Extra roligt är det givetvis när materialet från Kristinas Scrapbookingbutik är så oemotståndligt mumsigt. Jag har sett flera liknande korgar på nätet, men valde att testa mig fram istället för att leta efter beskrivning eller mall. Alltid roligt med en egen liten miniutmaning ibland!

Nu ser jag ivrigt fram emot kommande bloggvecka hos Kristinas Scrapbooking. Det ska bli så spännande att få se och uppleva de nytillkomna DT-kollegornas scrapbooking. Missa inte det!

Dags för mig att uppsöka sängen samt invänta underbara John Blund och imorgon väntar en rolig scrapkväll med min vän Carro. Självklart har vi valt temat Alla Hjärtans-dag!

En skön kväll önskas!

1 kommentar:

  1. Så FINT!! Hoppas du hade en trevlig scrapkväll.
    Själv så ska jag troligtvis ha det på söndag. Det var ett tag nu så det ser jag verkligen fram emot.
    Trevlig helg
    Kramis

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!