onsdag 22 februari 2012

Klänning i rosa toner

Som jag nämnde i ett inlägg föregående vecka så är "klänningskort" bland det roligaste jag scrappat så här kommer givetvis ett till. det kan inte hjälpas om jag blir tjatig med mina klänningar och säkert kommer fler att dyka upp framledes!

Basen är ljus, ljus rosa cardstock från Reprint och arket i brunt och rosa kommer från en av mina favoriter bland designark - BoBunny. Blommor och dekor är gott och blandat bland sådant jag fann på mina pysselhyllor. Självklart har jag stämplat med VersaMark på klänningen och embossat med glittrigt, svart pulver. de vackra swirlarna är en die från Sizzix (Basic Grey)-




































Må gott och ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Jätteläcker!!
    Gillar verkligen fjädrarna!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! =D

    Jaa, fjädrar är verkligen fina att dekorera med!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!