söndag 26 februari 2012

Med Moxxie till en MC-kille

Här kommer ett fartigt kort som var ordentligt skojigt att scrappa iordning! Det är naturligtvis Moxxies serie "Racing" som står för den motoriska fägringen. Den lilla triangeln har jag klippt ur YouDo:s "Vacation vehicles" som jag fick i mitt senaste DT-paket från Kristinas Scrapbooking.

De svarta ringarna som syns på sidan av kortet har jag tagit tillvara från en av sonens leksaksförpackningar. Motorcykeln är färglagd med Promarkers och jag gjorde allt vad jag kunde uppbåda för att få färgerna att likna dem på triangeln. Utstansad ram med dien "Fleur De lis" i blank CS från Bazzill Bling och massor med distress ink "Black Soot".

Ha det gott och tack för att du tittade in!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!