söndag 19 februari 2012

Nytt material

I fredags kom ett mycket efterlängtat "sms-pling" på mobilen med avisering om paket. Med arksamlaren nästintill gapande tom (om vi bortser från högen med "gamla" ark som blivit liggande) var paketet mer än välkommet. Tokigt nog kom en After Work med kollegorna i vägen, så först igår kunde jag hämta paketet. Måste betona att After Worken var mycket trevlig, så det var inte riktigt som det kanske lät, hehehe.

I paketet fanns dels en hel hög med designark m m som jag hade beställt samt ett nytt, spännande DT-paket från Kristinas Scrapbooking (ingen bild på det tyvärr). Gissa om här ska scrappas framöver! Med nytt material uppstår nyförälskelse till scrapbookingens magiska värld, det är ett som är säkert.

Fantastiskt söndagsväder på förmiddagen och jag passade på att skotta fram en snögrotta med ingång även uppifrån. Jag var mäkta nöjd, men sonen inte lika imponerad. Därefter blev det en skotertur med maken vid fören medan sonen och jag myste inne i skoterpulkan. När vi precis skulle stanna för att ta en tur med kälke nedför backen kom snö och blåst så det blev inget av. Men vi var nöjda ändå!

Önskar er en härlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!