torsdag 8 mars 2012

Ask för näsdukar

Detta är min andra näsduksask som jag scrappat och jag gissar att det blir flera. Till denna ask valde jag två ark i lila toner från Magnolias serie "Sweet Crazy Love". Den bedårande stämpeln med älvan målades med Promarkers och på locket fäste jag fjärilar från ett Inkido-ark samt blandade blommor från Prima, YouDo och Inkido. På lockets sidor sitter min favoritspets med rosor och på askens sidor en underbar vit spets i vintagestil.

Veckorna går fortare än vanligt och längtan efter vår och milda temperaturer är stor. När tiden går så fort känns det som om tiden för skapande är ännu mindre. Med huvudet fullt av idéer känns det ibland frustrerande   att inte kunna sätta dem i verket precis när jag vill. Då försöker jag komma ihåg att skriva ned idéerna på små post it-lappar, så sådana har jag lite här och var i min pysselhörna. Hehehe...jag gör också allt jag kan för att leva upp till ordspråket jag har längst upp på sidan här i min blogg - att organisera alla måsten så effektivt jag kan för att få mer tid till skapandet!

Tack för att du tittade in, ditt besök är mycket uppskattat! 


8 kommentarer:

  1. Ååå, vilken vackar näsduksask! Underbara färger och alla dekorationerna är ju så fina, speciellt den lilla ängeln.
    Ha en underbar helg!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Rosemarie! =D
    Vad glad jag blir att du tycker om asken!
    Jaaa, hon är så bedårande söt :)

    Ha en underbar helg du med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. WOW WOW WOW man blir så himla imponerad när man kommer hit och hälsar på så underbar vacker näsduksask har jag nog aldrig sätt eller kommer och får se:)
    Du är verkligen grymt duktig på att skapa:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  4. Så snällt sagt av dig, dina ord värmer verkligen och du ska ha tusen tack för ditt besök hos mig! =D

    Detsamma till dig, dina alster är så vackra och du har din egen prägel på det du gör!

    Ha en underbar helg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen näsdukasken så snygg, så fina olika detaljer som matchar perfek med varandra

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg!

    Kramar från Anneli

    SvaraRadera
  6. Tackar och bockar, vad roligt att du tycker om asken och kul också att du kikade in hos mig! =D

    Önskar dig också en härlig fredag och helg!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Verkligen superfin!! Underbara färger....jag älskar lila =) Jag brukar själv ha sådana här både hemma och på jobbet, så himlans bra, går att använda till det mesta....te.x damma av datorn på jobbet, hihi. Köpte en ny häromdagen som jag ska ge mig på och altra framöver, ska verkligen bli kul för jag älskar att altra olika saker!
    Ha en härlig lördag!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket, så snällt sagt av dig!

    Jaa, visst är de användbara och superroliga att göra! =D

    Ha en skön söndag och tack för att du tittade in!

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!