torsdag 22 mars 2012

Bokbox med Magnolia

Otroligt vackra och otroligt pillriga! Givetvis pratar jag om bokboxar och varje gång jag gjort en så intalar jag mig att detta var den sista. Men så är jag där igen, skär ut de fyra bitarna med vit cardstock till den pillriga boxen som ska fästas på insidan, viker, muttrar, viker, färgar in, klistrar, muttrar o  s v. Denna box är Magnolia från topp till tå med undantag för blommor och andra dekorationer. Tänkte inte skriva så mycket mer om detta alster, utan har desto fler foton.



Varmt tack för ditt besök, ha det gott!

2 kommentarer:

  1. WoW.....Helt underbart vacker!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Jag gillar verkligen att skapa med Magnolias ljuva och mjuka färger, det blir nästan alltid bra hur man än bär sig åt :)

    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!