tisdag 6 mars 2012

Bröllopskort med Magnolia

Magnolia-stämpeln är ny i min samling, men inte särskilt ny bland Magnolias kollektioner. Jag valde den bland flera av Magnolias bröllopsstämplar för att jag tycker att just denna är väldigt vacker.

Arken jag använt kommer givetvis också från Magnolia. Det blommiga är från "The Winner Takes It All" och det med prickar heter "A Little Yummy For Your Tummy".

För första gången har jag testat att använda "ostduk". Jag gillar det verkligen, men behöver öva.

När jag scrappade detta kort hade jag ett sånt där sällsynt flyt som man får ibland och plötsligt fick jag en mycket trevlig idé. Jag stansade ut Tim Holtz fjärilar i OH-plast och följde konturerna med orange glitter stickles. Eftersom bakgrunden till fotona är vit syns inte effekten så väl, men jag lovar att det blev riktigt coolt och jag är såå nöjd! :)





2 kommentarer:

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!