onsdag 14 mars 2012

Romantiskt vintagekort

Klipprester från vackra designark är perfekta till enklare kort. Till detta kortet har jag använt Ruby Rock It; "Primrose" och "Arbor". De underbara arken fanns i mitt senaste DT-paket från Kristinas Scrapbooking och efter att jag scrappat ett maffigt DT-alster av dem passade jag på att använda upp resterna.

Vintagebilden, den utstansade doilen från Cherry Lynn och spetsen hade jag hemma sedan tidigare, i övrigt är materialet från Kristinas Scrapbookingbutik. Sew stamp och Paper Pen är utvecklingsområden för mig om man uttrycker det så, inte helt nöjd med effekterna av dem på detta kort.



Tack för ditt besök, det uppskattas mycket! Ha en toppendag!

8 kommentarer:

  1. Fint kort!! Det där hjärtat som smyger fram bakom bilden var läckert! Ljus och fin färgsättning.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker om det, det gör mig så glad!! =D

    Jaa, viss är det fint, hjärtat...det är en riktigt användbar och vacker die från Cherryl Lynn som jag kommer att slita ordentligt på :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilket ljuvligt vackert kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du gilalr kortet och tusen tack för din kommentar! =D

      Kramar

      Radera
  4. Romatiskt och underbart!!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snällaste du, vad glad jag blir att du gillar kortet! =D

      Kramar

      Radera
  5. Du är verkligen fantastisk på att skapa och allt du gör är så valarbetat och snyggt gjort:)

    Älskar ditt kort du har hittat helt rätt när det gäller färger och dekorationer:)

    Hade tur och fick njuta av andra alster också som du gjort sedan sist jag hälsade på:) Det är en ren och sann lycka att titta in här :)

    Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
    Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
    Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)

    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina kommentar, den glädjer mig stort!

    Aha, så han gillade ditt snygga kort? Jag hade å andra sidan blivit förvånad om det INTE hade blivit succé =)Det var supersnyggt som alla dina kreativa alster!

    Detsamma till dig, din blogg är en sann inspirationskälla!

    Kram på dig

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!