fredag 30 mars 2012

Runt påskkort

Tycks ha kommit igång ordentligt med påskkorten, jag som tidigare inte scrappat sådana och inte har en enda påskstämpel, hehehe...

Best Creations "Walk In The Garden" står för den ljuva, gröna fägringen. Den svarta ramen är spellbindern "Fleur de Lis".

Apropå spellbinders så känner jag starkt för att handla på mig lite nytt, kanske något läckert från Memory Box? De har jag inte testat tidigare, men de ser helt oemotståndliga ut ju. dags för lite nytt i pysselverkstaden, det är ett som är säkert!


Tack för besöket, ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Hej Kristina! Vilket underbart kort! Formen och färgerna är påskigt sköna :)
    Ja, dies får man aldrig för många av, tyvärr är jag periodvis själv dålig på att använda dom :)
    Hoppas du får en underbar helg
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, vad kul att du kikade in! Nu funkade det med kommentaren, inget roligt när det krånglar. Jag har sett ibland på min mail att du skrivit, men inte kunnat hitta kommentaren någonstans :( Säkert någon "bugg i systemet".

      Dies är verkligen en gåva till scrapbookingen, men det blir så för mig med ibland, att jag liksom inte kommer mig för att använda dem. Det kräver ju lite arbete att stansa också även om det blir ursnyggt, kan vara det som hindrar ibland :) Hehehe, jag har beställt nya dies, stämplar, blommor och annat så snart dyker det upp lite nya, fräscha alster här =)

      Tusen tack för din(dina) kommentarer, jag uppskattar dem verkligen!

      Kramar

      Radera
  2. Hej Kristina gör nu ett 3:e försök att lämna en kommentar till dig...vet inte om det är ordkontrollen som gör att det inte går igenom eller vad det är. brukar ju kunna lämna kommentarer :(
    Hur som helst, skulle bara skriva att kortet är jättefint:)
    Hoppsa du får en underbar helg
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Kul att se något annrolund kort än 15*15. Du har verkligen fått till det på bästa sätt och det är en fröjd för ögat att titta på.
    Fanns mycket finnt här i din blogg och det var trevlig att tassa runt här och titta på allt.
    Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så snällt sagt! Vad roligt att du tycker om mina alster, du är så välkommen och jättekul att du lämnade ett tassavtryck =D

      Kramar

      Radera
  4. Så härlig kort och läckert att det är runt. Den där lilla gulliga stämpeln gillade jag, ursöt var den! Vad snygg den spellisen var som du hade stansat ut, urläcker = habegär =) Jag tror aldrig man kan få för mycket Spellbinders så shoppa loss vettja,hihi!
    Ha en bra helg i ett något kallare men ändå härligt Sverige.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar =D

      Jaa, runda kort är roliga och spellbindern Fleur de Lis är en riktig favorit i min lilla samling! YES, då och då behöver man shoppa ordentligt :)

      Jo, det var lite kallare idag och här har vi haft blåsigt värre :( Men härligt ändå när marken börjar bli bar :)

      Ha en bra helg du med och tack för titten!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!