onsdag 7 mars 2012

Vintage med sovande älva


Förra veckan fick jag en efterlängtad beställning levererad från Hobby & Hantverk. I paketet fanns bl a denna underbara stämpel med en sovande älva. Tyvärr minns jag inte tillverkarens namn. På detta kortet valde jag att embossa motivet med kopparpulver.

För första gången har jag också testat Sew stamper som fanns med i paketet från Hobby & Hantverk. Enkel att använda, även resultatet på mitt kort skvallrar om att övning behövs. Helt underbara och fantastiskt vackra spetsar hade jag också beställt och på kortet finns två av dem med. Den i kopparfärg är verkligen läcker och användbar.

Jag har använt klipprester som bakgrund på kortet och dessa har jag ramat in med glitter stickles "Cinnamon". Distress ink "Walnut Stain" och "Black Soot" har sotat till kanterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!