måndag 30 april 2012

Ett grönskande trifold card

Tyvärr råder lite bekymmer med överförandet av bilder till datorn för närvarande så det är lite stiltje i här i bloggen. Många nya alster väntar dock på att få exponeras bara datorbekymren blir lösta. För övrigt har jag en härlig Valborg, har krattat och forslat bort tallkvistar, sågspån och annat från gården efter avverkningen av våra 13 tallar. Det ömmar och svider lite här och var, men det är en skön känsla trots allt! Passade på att rensa nu när majbrasan tacksamt tog emot allt vårt skräp, bara ett par kilometer från vårt hem.

I brist på nya bilder kommer här iallfall mitt Trifold card som jag scrappade av Graphic 45:s härligt gröna ark och som jag hittade i mitt mumsiga DT-paket från Kristinas Scrapbookingbutik. Inlägget publicerade jag i fredags, men ta gärna en titt vetja!

Ha en underbar Valborg och tusen tack för titten!




4 kommentarer:

  1. For eit lekkert kort!! Det mønsterpapiret likte eg veldig godt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, roligt att du tycker om kortet och papperet. Kan vara svårt ibland med så mycket mönster, men just detta ark funkar bra ändå! =)

      Radera
  2. Så himla läckert kort och papper, det verkligen växer fram :D Så snyggt!
    Hoppas det löser sig med bildöverföringen snart.
    Ser fram emot att se vad du har för nytt att visa.
    Ha en underbar dag
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snällt sagt av dig, det glädjer mig att du gillar kortet!

      En lösning på datortrubblet är på g, själv fattat jag noll av datorers inre liv, men maken grejar på med det :)

      Ha en underbar dag du med!!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!