fredag 6 april 2012

Galet gult























Så härligt med låååång fredag och ledighet! Som en bonus är det ju också min bloggdag hos Kristinas Scrapbooking så kika gärna in där också och titta på mina DT-alster.

Mitt alster här i dag är kanske inte ett traditionellt påskkort, men funkar helt klart som det också med sin galet gula färg. Galet gult och galet läckert tillsammans med svart. Det är Magnolias stämpel Edwin som öppnar sin famn för mottagaren och han är färglagd med Promarkers (Warm grey 1-5, Ivory, Pastel Yellow och Gold). Rosorna kommer från Inkido. Bakgrunden till stämpeln är sotad med distress ink, Black Soot. Mönstret har jag fått fram genom att använda en bit Magic Mesh som mask innan jag sotade.

Roligt att du kikade in, ha en härlig långfredag!

2 kommentarer:

  1. Häftiga färger tillsammans var det verkligen =) Så fint det blev på och bakom stämpeln med de gråa nyanserna!
    Ha en härlig långfredag!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Tack och tack också för ditt trevliga besök hos mig! =D

    Ha en härlig långfredag du med!

    kramar från Kristina

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!