måndag 16 april 2012

Gate fold till en studentkille

Studenten närmar sig med stormsteg och det kan vara bra att vara ute i god tid med både gratulationskort och eventuella inbjudningar. Perfekt för ändamålet är denna stämpel från My PhunnyFace som jag färglagt med Promarkers. Detta kort är skuret och vikt i en sk Gate Fold i svart cardstock. Det är snygga designark från Reprint som pryder kortet. Min nyinförskaffade Crop-A-Dile har fixat de snygga öljettförsedda hålen och igenom dem har jag trätt ett svart satinband. Stämpelmotivet har ramats in med hjälp av en swirlstämpel, Versamark och svart, glittrigt embosspulver. De glittriga löven komemr från Prima och jag har använt svarta rosor tillsammans med en ensam, större blå ros.
Kul att du kikade in, hoppas du får en härlig dag!


6 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt studentkort!! Gillar stämpeln ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, din kommentar värmer! =D

      Radera
  2. Så snyggt!! Fina färgval och papper och snörningen gör verkligen det där lilla extra. Motivet är perfekt och fint målat.
    Ha en bra dag.
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad du är snäll! =D Jaa, snörning gillar jag och nu har jag ju min nya Crop-A-Dile som gör hålandet till ett rent nöje! :)

      Ha en bra dag du med!

      Kramar

      Radera
  3. WoW, häftigt när kortet gick upp lite i mitten där! Snygg stämpel och fint färglagt. Det designarket var supersnyggt!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du tyckte om "vikningen" =D Jo, det är jättesnyggt det där arket från Reprint!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!