tisdag 17 april 2012

The immortal love



Jag är ju helt enkelt bara tvungen att visa upp vad jag fått i födelsedagspresent av mina fina döttrar! Ett urläckert designstack från DCWV med underbar Twillight-känsla. Gissa om här ska scrappas mörka, blodiga, glittriga, skrämmande och vampyriska alster framöver. "Tyvärr" är jag mitt i ett bröllopsprojekt och tiden på vardagskvällar är alltför knapp, men den som väntar på något gott....Dock kräver ark som dessa ett par kompletteringar i pysselhörnan och jag borde också framkalla mina foton från fjolårets Halloween när jag hade exakt den rätta outfiten för att matcha dylika ark. Åååh, vad roligt det ska bli att ge sig i kast med arken och jag är djupt imponerad av döttrarnas påhittighet - de vet exakt vad deras mor behöver! :)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig present! Grattis i efterskott :) Ser fram emot att kika in och se vad du skapat med dessa papper :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! =D

      Jaa, det ska verkligen bli superkul att skapa med dessa ark och du är varmt välkommen att kika på resultatet framöver!

      Ha en underbar dag!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!