onsdag 25 april 2012

Konfirmationskort med Moxxie

De fina arken som pryder kortet kommer från Moxxie och har traditionella konfirmationsinslag såsom bibelord och kors. Kanterna har jag rivit och färgat in med med distress ink "Faded Jeans". Min nya Crop-A-Dile kom väl till pass för att förse kortets portar med fina, öljettförsedda hål. Genom hålen har jag trätt ett svart papperssnöre. Ett par blåa rhinestones och en liten klunga rosor i blått och vitt fick okså plats.

Ditt besök värmer, ha en trevlig dag!

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt konfirmationskort du skapat! Snyggt papper du använt och vad käckt att det hade sån text på!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så snäll du är! =) Du värmer mitt scrapparhjärta som alltid! Yes, perfekt ark till ändamålet, även om jag egentligen inte är så traditionell...men roligt att ha papper som verkligen signalerar vad kortet vill uppmärksamma :) Samtidigt är det ju lite tufft och coolt också, me like!

      Kram

      Radera
  2. Jättefint!! Tycker särskilt om snörningen. En crop-a-dile står näst på min önskelista med. Är det den rosa du har?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! :) Jaa, visst är snörningen fin och inte så mycket jobb bakom heller tack vare Crop-A-Dilen =D

      Har faktiskt den gröna...valet föll på den eftersom den ligger i en praktisk låda OCH har medföljande öljetter i fina färger! Jag ägde inte en enda öljett och då passade det perfekt med ett helt gäng redo att användas. Kostar inte så mycket extra jämfört med den rosa heller :)

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!