söndag 8 april 2012

Påskhälsning i rosa

Påskkort behöver ju inte alltid vara i gult, så jag har scrappat ett i rosa. Formen till kortet är utstansad med ett nyköp som kommer att användas flitigt i min pysselverkstad; French Flair Classic, en Cherry Lynn-die i XL-storlek. Den är inköpt hos Ljuva Änglar. De embossade kanterna har jag ramat in med glitter stickled "Frosted Lace" och "Glam Pink" som jag köpt hos Kristinas Scrapbooking.

Den skira fjärilen är en die från Memory Box, ett märke jag inte tidigare testat. Måste erkänna att jag fallit pladask för Memory Box. Hos Scrapbruket finns många Memory Box-dies att frossa i! Blommor hittade jag i alla de färger och former hos Strömstads Scrapbooking liksom dien "Fanciful Flourish".




Ha en härlig söndag och tack för ditt besök!

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort:) gulligt och romantiskt :)
    Ha en bra söndag.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tackar! =D Alltid roligt att scrappa med rosa!

    Ha en bra söndag du med och tusen tack för titten!

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!