fredag 20 april 2012

Servettask med Reprint

Jag gillar verkligen att göra servettaskar så här kommer ännu en, denna gång klädd i ark från Reprint och med ljus rosa cardstock som bas. Kring hålet där servetterna kommer att sticka ut, har jag använt en cirkelformad die från Memory Box. I hörnet syns ännu en vacker die från Memory Box, en söt liten fjäril smyckad med svarta pearls. En liten nyckelcharm fick också vara med på ett hörn. Rosa och svarta rosor står för den blomstrande färgringen och längs med lockets kant har jag fäst rosa rosor på spets. Flera av askens kanter har ramats in med glitter stickles (Platinum).

Ha en härlig fredag och håll gärna utkik efter mitt DT-inlägg hos Kristinas Scrapbooking idag!

4 kommentarer:

  1. Åh!! så vacker ask!!! så himla fint med dekorationerna och den runda die:n.
    Ha en underbar fredag och helg
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker om asken =) Alltid så roligt att skapa i romantisk vintagestil och Reprints ark är så fina!

    Önskar dig detsamma!

    Kramr

    SvaraRadera
  3. Vad fin din ask blev =) Själv har jag gjort min första som jag visade igår och jag blev supernöjd! Kommer garanterat göra fler, perfekt "presenet" i förkylningstider sedan,hihi!
    Ha en bra helg!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Så fint och pappret helt underbart!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!