onsdag 18 april 2012

So Fairy Cute!

Lite härliga sommarfärger är precis vad vi behöver när aprilsnön yr runt till och från! Till detta kortet har jag använt en stämpel från Kraftin´ Kimmie; Clarabelle. Jag föll pladask för den lilla spröda älvan med tillhörande text. Designarken och de metalliska blommorna kommer från ett månadspaket från Creative Club, fjärilsdien från Cherry Lynn och swirlarna från Memory Box. De vita pearlsen har jag skapat med Paper Pen och längs det orangea arket har jag stämplat swirlar i brunt.

Passar på att önska er en härlig vårdag, tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Vilket tempo du har på ditt skapande =) Nya snygga saker här inne varje dag!
    Härliga papper du valde till detta kort. Stämpeln var jättehärlig och fjärilar älskar jag och den här var så snygg.
    Ha en underbar kväll!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Gokväll på dig med, alltid roligt när du kikar in!

    Tack så mycket snälla du! Jag blir så glad över att du gillar mitt kort! =D Stämpeln är en riktig favorit och jag håller med dig om fjärilen!

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!